torstai 20. toukokuuta 2010

Ensikokemus tilkkukurssilta

Ensimmäinen ilta tilkkutyökurssista on takana. Ensimmäisen tunnin ajan olin ihan varma, että olin väärässä paikassa. Sitten opettaja sanoi, että suora viiva on ihmisen keksimä asia. Luonnossa ei ole yhtään suoraa viivaa. Nyt olen toiveikas, että ne eivät huomaa siellä kurssilla, että minä en osaa ommella suoraa saumaa.

Jos keksitte jonkun yhteyden kuvan ja tilkkutyökurssin kanssa, niin kertokaa se minullekin. Tuo kuva oli nimittäin ainoa käyttökelpoinen, joka sattui olemaan tallennettuna tälle tietokoneelle.

Hellettä oli vielä tänäänkin.

8 kommenttia:

  1. Luonto vihaa tyhjiötä ja suoraa linjaa, ainakin Jokkemaan luonto. Minä käyn paljon kursseilla ja yleensä olen aika väärässä paikassa. Olen jo oppinut olemaan välittämättä siitä

    VastaaPoista
  2. Miksi tehdä suoria linjoja kun voi käyttää luovuuttaan? Ja kuva on hieno.

    VastaaPoista
  3. Tulipa mieleen Asterix ja Kleopatra -kirjasen egyptilàinen arkkitehti, jonka suunnittelemissa rakennuksissa suoratkin viivat olivat vinossa!!! Mukavaa viikonloppua. Menettekòs taas soutelemaan mòkille?

    VastaaPoista
  4. Edelleen täällä päin vihertää ;)tuon kuvan kun suurentaa OIKEIN isoksi, niin huomaa, että itseasiassa sekin on vain pieniä palasia, jotka liittyvät yhteen, kuin iso tilkkupeitto :)

    VastaaPoista
  5. Kuva on hieno ja sopii juurikin hyvin tekstiin, varovainen kosketus uuteen...Löydät taatusti oman tilkkutyylisi, jo odotan innolla luovuutesi tuotoksia! Letkeää viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Se säännönmukaisuus tilkkutöissä minuakin vähän vieroksuttaa ja siitä syystä en ole tainnut niistä koskaan innostua. Eihän sitä tiedä kuinka innostun, kun nään sinun työsi. Luovuutta kehiin!

    VastaaPoista
  7. Jokke: Ihmeesti kursseilta aina jotain mukaan tarttuu, vaikka tuntisikin olevansa väärässä paikassa.

    Telle: No jaa. Vai pitäisikö ensin opetella ne suorat linjat, en tiedä. Kiitos.

    Lissu: Kiitos, mukavaa viikonvaihdetta sinullekin. Nyt ei vissiin vähään aikaan pääse soutelemaan. Pitää nautikella kesästä kotioloissa.

    Sufferiina: Kyllä sunkin kannattais ehkä hankkia sellanen leikkuri, mutta palataan siihen kun tavataan! :) Totta, pienistä lappusistahan se tuokin kuva koostuu.

    Satu: Kiitos hienosta tulkinnasta :) Olen oikein tyytyväinen kurssiin, tuotos tulee tänne esille toivon mukaan huomenna. Mukavaa viikonvaihdetta!

    satu.p: Voisinpa melkein suositella sinullekin. Jos tulee uusi vastaava kurssi, niin voitas mennä yhessä?

    VastaaPoista
  8. Samaa mieltä kuin Satu. Tilkkutöissä pikkutarkkuu ja suorat linjat ahdistava. Muuten tykkäisin. Mutta kuka niitä oikeastaan vaatii... minä varmman...
    Mahtava kuva!

    VastaaPoista