maanantai 14. kesäkuuta 2010

Kaulakoruja

Jo aiemmin vilauttamiani kaulakoruja alkoi sitten syntyä enemmänkin.

Aineksina koruissa on kutistemuovista tehdyt pienet kartanpalat ja puuhelmet, jotka on virkattu verkonpaulotuslangasta ketjusilmukoilla kaulanauhaksi.

Vielä noita koruja muutaman lykkää, mutta sitten saa riittää. Tänään ajatus siirtyi farkkukankaaseen, johon olen myös tulostanut kartan. Ajattelin, että jos laittaisi pikkupalan karttaa ja loput farkkukangasta ja ompelisi jonkinlaisia pussukoita.

Ajatus oli muka hyvä ja into oli kova.

Ei siitä kuitenkaan kovin häävi tullut.

Kun olin kerran saanut ompelukoneen ompelutuulelle, entrasin vähän sitä paitaa, jonka ostin perjantaina pyöräilyreissullani.

En minä nyt sanoisi, että se paita olisi liian pieni, mutta ompelinpahan tuohon nappilistaan vähän koukeroita. Ihan vain koristeeksi.

6 kommenttia:

  1. Katos miten tuli kaulakoruista kalaverkko mieleen? En yllättynyt kun luin pauloituslangasta. Siihen on tarttunut jotain jännää.

    VastaaPoista
  2. Mullekin kelpais muutamat koukerot pariin paitaan.. Ihan vaan koristeeksi ;)

    Korut on makeita, ekassa kuvassa vähän niinkuin simpukoista ja muista!

    VastaaPoista
  3. Olen ollut poissa maisemista. Tottakai-ruskeansävyiset helmet minulle!Miten arvasitkin?

    VastaaPoista
  4. Minkähänlaisia kaloja noilla verkkohelmillä pyydystellään? Huomasitkos muuten, että pikkujutut tilasi kauttani myös heppatyynyliinan. Siis kunhan ajelen sinne Luovon Puojiin ja kunhan Libanonin kesälomalaiset saavat värin päätetyksi. Ja että olen siis Vera Lucian kummi. Ihanuus kerta kaikkiaan. Ilmoittelepas sitten kastajaisista.

    VastaaPoista
  5. Mulle sitten semmoset mustahelmiset, kiitos.

    VastaaPoista
  6. Jokke: Kalaverkko minullakin tulee noista mieleen.

    Teija: Kiitos. Joo, niin on vähän merellistä tunnelmaa.

    Anu: Jotenkin arvasin. Vaaleanpunaisia ei ole edes tarjolla ;)

    Lissu: Huomasin. Mukavaa, että jotakin menee kaupaksi! Joo, ilmoittelen ilman muuta jos saadaan kastajaisbileet aikaiseksi!

    satu.p: Nuo mustalta näyttävät on siniset, mutta katotaan jos löytys sulle sopivat.

    VastaaPoista