tiistai 3. elokuuta 2010

Nappilakko

Tässä ovat sitten viimeiset nappiostokseni. Ostin nämä Porvoosta pari viikkoa sitten. Nuo terotinnapit oli ihan pakko ostaa pariksi sellaisille vuosia sitten ostamilleni kynänapeille. Ja nuo postinapit oli ostettava, koska ne vaan oli ostettava... Mutta nyt se on loppu. Minä en osta ainuttakaan nappia ennen kuin entiset nappivarastoni ovat vajenneet enemmän kuin noin kahdella napilla.

Onneksi mielessä pyörii jo parikin nappityötä. Mutta kuten huomattua, täällä ei toistaiseksi tehdä minkäänlaisia käsitöitä. Nyt nautitaan vielä kesästä.

7 kommenttia:

  1. Minun on ollut pakko tehdä muistikirjalakko. Kaapissa VIISI aloittamatonta.
    Tietän siis tunteen... tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Vaude vau mitä nappeja, nuo terottimet on huiput! Ja kyllä, ostolakko on hyvä, jollei sit jotain ihan tosi hyvää osu kohdalle... :) Ja tuolla alempana tuo valokuvapostaus...joopa joo, mä olen ihan lirissä kuvieni kanssa, eikä meininkiäkään paperikuvista tai kirjoista. Surkeeta.

    VastaaPoista
  3. Vai lakkoon olet mennyt! Toisaalta ehtiihàn niità ostoksia tehdà ja nappeja hyòdyntàà sitten pàivien viilentyessà. Nauti nyt vain kesàstà! Tuon edellisen postauksen kohdalla mietiskelin, kuinka ennen teetin melkein kaikista otoksistani paperikuvia, jotka nyt tàyttàvàt monta kenkàlaatikollista. Tavoitteena on nyt teettàà vain joistan must-kuvista paperinen versio.

    VastaaPoista
  4. Kivoja nappeja sulla. Ei nappilakkoon voi mennä. Ne on niin pieniäkin, etteivät vie paljon tilaa.

    VastaaPoista
  5. Makeet terotinnapit! Mä kerään nappeja myös, etenkin vanhoja. Ne(kin) vaan on vastustamattomia! Tänään mullakin on nappipostaus, sattuneesta syystä... :)
    P.S. EI keräilyä VOI lopettaa!!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille. Onneksi olen saanut viime päivinä VÄHÄN vajennettua nappivarastoani. Kohta voin siis jatkaa keräilyä! :)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa - nappi-ihminen!!!! Niitä on vaan pakko saada :)

    VastaaPoista