tiistai 14. syyskuuta 2010

Vetoketju ja kaikki

Pussukaksi jalostui toinenkin tilkkutyökokeiluni. Ihan vetoketjulliseksi pussukaksi tällä kertaa.

Tilkut vetelin taas sokkona pussista. Minulla oli tarkoitus tehdä jotain koukeroita ompelukoneella noiden tilkkujen päälle. Kädet toimivat kuitenkin nopeammin kuin ajatus, eli en sitten muistanutkaan aikomustani.

Pussukkalinjalla siis edelleen mennään. Nyt ei millään pääse vireeseen aloittaakseen jotakin isompaa. Torstaina aloittaa onneksi kesätauon jälkeen kansalaisopiston käsityöpiirimme. Siellä varmasti taas virkistyy ja inspiroituu.

7 kommenttia:

  1. Siitähän tuli siisti! Kyllä minä ne pennaalit vielä teen ennen joulua kun oon kerta luvannut ja kokkeilen minä tuota mukavan näköstä tilkkuhommaakin. Kunhan ensin teen vähän perhoshommia.

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva tämäkin. Mitä sitä suuria, kun voi pieniäkin väkertää. Iloista piirin alkua!

    VastaaPoista
  3. Kylläpä sä oot kätevä ja tekevä. Ihmekös tuo, jos välillä tarvii luovaa taukoa!

    Pussukka on kivan värikäs!

    VastaaPoista
  4. Hieno!!! ja vetoketju siististi ommeltu (mikä ei onnistu multa vieläkään...). Katoin tuota sun aiempaa postausta ja huomasin tuolla pöydällä Kellogsin peltipurkin, ethän sitä hukkaan pistäny? Ja minä kun luulin, että mulla on sekainen käsityöpöytä...hih :D

    VastaaPoista
  5. Minàkin ihailin tuota vetoketjun kiinnitystà. Hienosti onnistunut. Ja tuohon edelliseen postaukseesi vielà: Luovuuden ylistys! Ja varsinkin kun tuosta nurkasta lòytyy paljon tarpeellista ja joskus erittàin tarpeellista.

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille. Ja Sufferiina, en hävittänyt Kellogsin peltipurkkia,siellä on nappeja ;D

    VastaaPoista