lauantai 9. huhtikuuta 2011

Mitä teinkään ennen kuin minulla oli...

Sain ompeluhaasteen Jokkemaasta: Esittele blogissasi sinulle mieluinen, rakas tai tuikitarpeellinen ompelutarvike. Pelkkä kuvakin riittää, mutta ainahan on kiva kuulla miksi valitsit juuri kyseisen esineen.

Ompelukoneen parsinjalka on minulle mieluinen, rakas ja tuikitarpeellinen ompelutarvike. Tutustuin ompelukoneen parsinjalkaan syksyllä 2006 mentyäni kansalaisopiston käsityöpiiriin, josta täälläkin olen monet kerrat kertonut. Sen lisäksi, että parsinjalka on osoittautunut minulle tuikitarpeelliseksi, se on antanut minulle uuden harrastuksen ja uusia ystäviä. Tutustumiseni parsinjalkaan on vaikuttanut syvästi koko elämääni.

Kiitos Jokke. Ompeluhaasteeseen kuuluu lähettää haaste eteenpäin viidelle bloggaajalle. En nyt nimeä ketään, mutta ottakoon tästä haasteen vastaan ken haluaa. Ja minun mielestäni tuota ompelutarvike-sanaa voi laajentaa koskemaan muitakin käsityötarvikkeesta.

3 kommenttia:

  1. Parsinjalka on minulle aivan uusi tuttavuus ja vasta haen kontaktia. Täytyypä taas jatkaa harjoituksia.

    VastaaPoista
  2. Sun innostamana ostin parsinjalan vai onkohan se parsinjalka sittenkään. No, kuitenkin oon sitä jonkin verran käyttänytkin.

    VastaaPoista
  3. Jokke: Luulenpa, että tykkäät parsinjalasta sinkin!

    satu.p: On se parsinjalka tai ainakin oot parsinjalkaa käyttänty.

    Olin viikonlopun nukkekursseilla. Siitä huomenna lisää.

    VastaaPoista