perjantai 26. elokuuta 2011

Innostunut pahvista

Olen aika innostunut pahvista. Lähinnä ruskeasta aaltopahvista. Olen rakennellut siitä kaikenlaista jo ihan pienestä pitäen, mutta vasta tänä kesänä olen hoksannut ruveta ompelemaan sitä. Se on aivan loistava ompelumateriaali.

Viimeisimmissä kokeiluissa ompelin pahville lankaa siksakilla.


Aika joulukortteja niistä tuli, mikä minua kovasti järkyttää. Minähän kun elän vielä ihan kesää ja väistelen edelleen sitä S-kirjaimella alkavaa vuodenaikaa.

Pahviompelukokeiluni alkoivat alkukesästä, kun ompelin pahville onnittelukortit parille rippilapselle.

Niissä korteissa ompelin pahville farkkukangasta. Sekaan ompelin myös valokuvia. Hyvin toimi sekin. Näitä kokeiluja on ehdottomasti jatkettava.

Jossain vaiheessa tässä blogissa on puheltu myös äänikirjoista. Nyt olen harpannut yhden askeleen eteenpäin silläkin saralla, sillä lainasin kirjastosta äänikirjan. En nyt muista sen nimeä, mutta lainasin näin aluksi sellaisen ohuen...

3 kommenttia:

  1. Tuota pahviompeluahan mun piti kans kokeilla. Rippikortti oli ihana ja on päässyt seinälle säilytystaskuksi.

    VastaaPoista
  2. Jos hyppäisi kesästä suoraan jouluun ja jättäisi sen s-jutun ihan kokonaan väliin?

    VastaaPoista
  3. satupee: Kokeileppa! Minulla meni jo vähän överiksi pahvin kanssa. :)

    Soile: Se on kyllä vakavassa harkinnassa!

    VastaaPoista