sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Sukat viikossa, toiset puolessa

Sukkavaihde jäi päälle. Olen saavuttanut henkilökohtaisen ennätykseni kutomalla villasukat viikossa. Ja näyttää, että toiset valmistuvat puolessa viikossa. Olen luullut, että tämä ei olisi minun lajini, mutta kutoohan tuota näköjään sukkaakin.

Kommentointiongelma vaivaa kuulemma tätäkin blogia. Ei kuulemma pääse kommentoimaan. En yhtään osaa sanoa, mikä siihen voisi auttaa.

Vastausinto tuolla vasemmalla sivupalkissa olevaa pojan viikon kysymykseen on ollut tälläkertaa laimeaa. Naula voitti ruuvin äänin 9-3. Uusi viikon kysymys on: Kuusi vai mänty?

3 kommenttia:

  1. Minä kokeilen kommentoida! Iloista päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  2. Sukkaa näköjään pukkaa sielläkin ja vaikeudet blogistaniassa jatkuu täälläkin. Mitens olet viihtynyt vapaalla?

    VastaaPoista
  3. Riitta Sinikka: Kiitos, mukavaa viikkoa myös sinulle!

    Lissu: Niin tekee. Olen viihtynyt aivan erinomaisesti!

    VastaaPoista