sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Pipo sormensuojuksesta

No niin, nyt on Saulilla pipo. Se syntyi näppärästi tarpeettomaksi jääneestä sormensuojuksesta.

Siis mitä? Eikö teillä ole tarpeettomaksi jääneitä sormensuojuksia?

Meillä oli täällä jokin aikaa sitten potilas, jolla oli sormessa lasta. Ensialkuun lastan reuna meinasi tökätä joka paikkaan, joten minä kudoin sormelle suojuksen. Muutaman kerran näin sitä pidettävänkin, mutta sitten se monumentoitui olohuoneen pöydälle. Siinä se sormisuojus sitten pyöriskeli samaan aikaan, kun minä mietiskelin, että milloin saisin aikaiseksi kutoa Saulille päähineen. Sitten minä keksin, että tässähän tämä pipo on. Onhan se kieltämättä aika muhkea, mutta on niitä muhkeitakin pipoja.

Ei täällä pääse otsasuoni pullistumaan, vaikka siltä näyttääkin:
Vai olisiko tuo otsapatti sittenkin tullut siitä, että on ollut pipo liian kireällä?

Tästäpä loistava aasinsilta seuraavaan käsityökerhon kokoontumiseen. Siellä ymmärtääkseni jatketaan noiden omien naamakuvien työstämistä facebookiksi. Minä olen omaa työtäni vähän edistänyt, mutta ei se vielä ihan valmis ole. Seuraava Raahe-kokoontuminen on siis ensi lauantaina. Minä en tule tällä kertaa paikalle yhteensattumien takia.

Sain ystävälliseltä blogini lukijalta silkkistä postia:
Siinä siis tarpeita hienon naisen pontsooni. Paljon kiitoksia!

Viime viikon kysymyksen tulos oli 15-11. Hiihdolla 15 kannattajaa ja luistelulla 11. Tällä kertaa kysymys kuuluu: "Tietokone vai televisio?".

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti niistä on iloa. :) En ensin löytänyt tuota, en muistanut järjestelleeni laatikoita joten tämä oli eri logiikalla laatikossa kuin aiemmin.

    VastaaPoista
  2. Jospa Sauli onkin Serjozha, se muhkea lakkinen kasakka.
    - Leenuska -

    VastaaPoista
  3. Joska: Kyllä niistä saa sen pontson kehiteltyä. Kunhan taas inspiraatio iskee! :)

    Leenuska: Kasakkalakki minullakin tuosta tuli mieleen...

    VastaaPoista