torstai 4. lokakuuta 2012

Uusi harrastus ja etenkin uudet harrastusvälineet


Minulla on uusi harrastus. Kruisailen nykyisin Vespalla pitkin kylänraitteja. Totta puhuen kruisailu on vielä vähän haparoivaa, mutta siitä ne taidot toivottavasti pikkuhiljaa kehittyvät.

Uusi harrastus vaatii tietysti uusia harrastusvälineitä. Kuten huomaatte, kuvassa minulla on päässä vuosia vanha umpikypäräni. Tyyliseikat tuntevat tietävät, että ei Vespalla ajella umpikypärä päässä. Minua se ei tosin haitannut, mutta mieheni (=harrastukseni sponsorin) mielestä se ei ollut sopivaa. Niinpä en sitten lopulta vastustellut, kun minulle esiteltiin nettikaupan sivustolta tätä avokypärää:




Pääsin testaamaan sitä eilen. Aika pikkusiskomainen, vai?

18 kommenttia:

  1. Voi mäkin haluun vespan! :) Oonkin sanonut että sitten kun lapset on niin isoja että alkavat mankumaan mopoja niin mullekin pitää ostaa..

    VastaaPoista
  2. No jopas :) aivan ihana ja kuin sinulle tehty! Mistä mulle löytys semmoinen pinkki pitsi-kukka kypärä :) uimalakkejahan semmosena kyllä löytyy, pitäskö vetää semmonen kypärän päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan jossakin myydään pinkkejä pitsikukka kypäriäkin! Ja voisi tuo uimalakkiviritelmäkin olla ihan hupaisa!

      Poista
  3. Voi Waude, kyllä vaan rouvan kelpaa! Mahtavat varusteet!

    Mun miehellä on autotallissa Vespa vm. -70 ja avokypärät päässä silläkin vaan huristellaan. Mulla on semmonen kirkkaanpunanen glitterikypärä :D Tosin harmittavan vähällä käytöllä ollut viime aikoina..

    Iloa kruisailuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi teillä on oikea hieno ihanuus! Ja varmasti tulee taas aika, jolloin pääsette enemmän ajelemaan.

      Poista
  4. Aivan upea..haluun vespan ja haluun kypärän.. vaikka tuollaisen ..siihenhän vois jotain pistoja tehdä.. että tuntee omansa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kuin Vespan ja kypärän ostoon!

      Poista
  5. Minun(kin) unelmakulkupelini ensi kesàstà alkaen!!!! Eikòs se niin ole, ettà meille varttuneille pitàà ostaa mopo, kun nàkò ja kuulo heikkenee! Heh! Tàytyy minunkin alkaa miettià noita asusteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai sinulla pitää olla Vespa siellä Vespojen maassa! Ja ennen kaikkea asiaankuuluvat varusteet!

      Poista
  6. Aika leuhkalta näyttää tuommoinen meno. Onnea uudesta aluevaltauksesta!

    VastaaPoista
  7. Jestas, miten löytyikin noin sinunnäköinen kypärä :)

    VastaaPoista
  8. Jokos sulla on jengiliivi ommeltuna?
    - Leenuska -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liivi puuttu vielä. Mutta on mulla käsityöjengin Äimistellään-paita!

      Poista